Fathia Latiff Kesal Berpakaian Seksi Dalam Bigo Live

Fathia Latiff Kesal Berpakaian Seksi Dalam Bigo Live yang telah tersebar dan menjadi viral beberapa hari yang lalu. 


Fathia Latiff Kesal Berpakaian Seksi Falam Bigo Live
Fathia Latiff

Fathia Latiff Kesal Berpakaian Seksi Dalam Bigo Live


Pelakon jelita Fathia Latiff kesal dengan tindakannya berpakaian seksi dalam video Bigo Live yang telah tersebar dan menjadi viral di media sosial.

Beliau mengakui bahawa dia merupakan individu terbabit dalam rakaman video tersebut dalam aplikasi Bigo Live. 

Pelakon yang popular dengan drama Ariana Rose merasa terkejut dan malu kerana dia sebenarnya tidak menyangka video tersebut telah menjadi viral dengan paparan berpakaian seksi bersama Natasha Elyzza dan rakan-rakannya di sebuah villa yang disewa. 

" Ya....  Wanita dalam video itu memang saya. Video itu dirakam ketika saya dan beberapa orang rakan wanita sedang menari dalam sebuah bilik mandi."

"Saya malu dengan apa yang telah berlaku. Siapa dalam minda yang waras menunjukkan sebahagian tubuhnya untuk tontonan seluruh dunia. " Kata Fathia dengan nadi malu dan sedih. 

Fathia Tidak Tahu Apa Itu Aplikasi Bigo Live? 


Fathia tidak tahu pun apa itu aplikasi Bigo Live sebelum ini. 

Beliau juga tidak mengetahui bahawa aplikasi tersebut boleh diakses oleh orang ramai. 

Sekarang beliau sudah mengetahuinya dan memohon maaf secara terbuka di dalam akaun instagramnya  @fatiyalatiff kerana tidak sengaja menunjukkan contoh yang tidak baik kepada masyarakat. 

Dia tidak menyalahkan seratus peratus kepada Natasha Elyzza yang telah merakam aksi seksi mereka ketika itu. 

"Saya minta maaf apa yang terjadi dan menyesal di atas video tersebut sehingga menjadi viral."

"Saya tidak sedar,  video itu bocor. Semoga Allah mengampuni dosa-dosa saya."

"Tasha (Natasha) tidak bersalah. Dia juga masih dalam proses belajar, diharap jangan salahkan dia, " tulis pelakon kelahiran Pulau Pinang itu di akaun Instagramnya. 

Reputasi saya telah tercalar apabila namanya digugurkan daripada membintangi drama bersiri La Luna kerana masalah displin. 

Moga selepas ini Fathia Latiff tidak lagi melakukan kesalahan yang boleh menyebabkan beliau dikutuk dan dikritik dan dipulau oleh orang ramai. 

Fathia Latiff Kesal Berpakaian Seksi Dalam Bigo Live Fathia Latiff Kesal Berpakaian Seksi Dalam Bigo Live Reviewed by KamilSalleh on 21.9.17 Rating: 5

Tiada ulasan